نقــدِنقــد

خطـخطیـ هــای سید حسام الدین حسینی
مشخصات بلاگ
نقــدِنقــد

حضرت روح الله : غیر حق تعالی نور نیست، همه ظلمت‌اند و اگر چنانچه، ما از این حجابهای ظلمانی بیرون برویم و همین‌طور اگر موفق بشویم از حجابهای نورانی هم بیرون برویم و همه حجابها را خرق کنیم، آن وقت حق را به همه صفات و اسمائش مشاهده می‌کنیم و غیر او کسی‌نیست، سراب است.

طبقه بندی موضوعی
پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۵۸ ب.ظ

حزب بازهای ناخودآگاه در سرزمین بی حزبی


- اقای دکتر حسن روحانی در نطق انتخاباتی خود در برنامه گفت و گوی ویژه خبری ادعا های دروغ فراوانی پیرامون وضعیت پرونده هسته ای در دوران مسئولیت خودشان بیان کردند که البته از همان پایان برنامه تا لحظه نگارش این جملات مورد آماج حملات و پاسخهای روشنگرانه متعددی قرار گرفته اند .
- اقای دکتر علی اکبر ولایتی نیز در برنامه گفت و گوی ویژه خبری درباره دوران 16 ساله مسئولیتشان و وضعیت دستگاه دیپلماسی در آن دوران ادعاهای دروغ فراوانی همچون اقای روحانی داشتند اما "منتقدان" اقای روحانی دروغ های ایشان را نشنیدند و یا نخواستند که بشنوند.

اقای دکتر ولایتی از چهره های موجه نظام پس از انقلاب است . ایشان به غیر شانزده سال حضور در راس دستگاه دیپلماسی دولت جمهوری اسلامی مسئولیت های بی شمار دیگر نیز از جمله دبیری کنفرانس بیداری اسلامی و حضور به عنوان مشاور رهبری در مسائل خارجی داشته اند که در ساختن چهره ای گفتمانی از ایشان بی اندازه موثر بوده .

حالا درک این موضوع که چرا "منتقدان" آقای روحانی با ظرافت خاصی از کنار اظهارات ایشان با کمترین هزینه عبور کردند قدری ساده تر به نظر میرسد .

جماعت حزب اللهی با اقتدا به حضرت اقا و حضرت امام از حزب و حزب بازی اعلام برائت میکنند . اما باید به شدت مراقب زمینه های ناخودآگاه بروز "رفتار" های حزبی باشند. زمینه های مانند سبک زندگی غیر انقلابی و خود متمایز پنداری و"کلیشه" زدگی سیاسی!


پ.ن:

-         از حزب اللهی های اشرافیت زده به شدت بیزارم!

-         ارادتم به حضرت میرشکاک بیشتر شده!

-          دعوا اصلا نظری نیست!


............................................................
چند نمونه از دروغ های اقای دکتر ولایتی

1- ایشان از روابط حسنه خودشان با فرانسه در زمان "میتران" یاد کردند .در زمان میتران دولت فرانسه از مهمترین دولت های حامی صدام در جنگ تحمیلی بود به طوری که در محدوده هایی مثل جنگ نفت کش ها بیش از دولت آمریکا به صدام کمک کرد. هواپیماهای پیشرفته «سوپراتاندارد» و موشکهای فوق پیشرفته «اگزو 3» خود هدف یاب که محصول مشترک و تازه انگلیس و فرانسه بود در دوره میتران برای زدن نفت کش های حامل نفت ایران در اختیار صدام قرار گرفت. برخی گزارش ها وجود دارد که حتی خلبانان این هواپیماها هم فرانسوی بودند.

2-ایشان به روابط حسنه خود با دولت آلمان استناد کردند که در این مورد میتوان به ماجرای دادگاه "میکونوس" و متهم کردن رئیس جمهور ایران به دست داشتن در بعضی ترور ها و خروج همه سفرای دول اروپایی از ایران اشاره کرد

3- و از همه زشت تر نسبت دادن لغو برگزاری کنفرانس غیر متعهد ها در عراق به روابط خوب خود با خانم گاندی نخست وزیر هند . در واقع عامل اصلی لغو برگزاری اجلاس در عراق رشادت شهید عباس دوران بود که با هواپیما خود به دورن هتل محل برگزاری اجلاس رفت و در واقع با این کار خود امنیت محل برگزاری اجلاس را زیر سوال برد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی