نقــدِنقــد

خطـخطیـ هــای سید حسام الدین حسینی
مشخصات بلاگ
نقــدِنقــد

حضرت روح الله : غیر حق تعالی نور نیست، همه ظلمت‌اند و اگر چنانچه، ما از این حجابهای ظلمانی بیرون برویم و همین‌طور اگر موفق بشویم از حجابهای نورانی هم بیرون برویم و همه حجابها را خرق کنیم، آن وقت حق را به همه صفات و اسمائش مشاهده می‌کنیم و غیر او کسی‌نیست، سراب است.

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۱ ثبت شده است

معلق میان ترهات شبه روشنفکرانه و ژست های شبه سنتی

(نگاهی گذرا به من مادر هستم آخرین ساخته فریدون جیرانی)


 

1-  

۸ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۱ ، ۱۷:۰۸
سید حسام الدین حسینی
پنجشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۱، ۰۸:۰۶ ب.ظ

حزب اللهی ها از جان اینترنت چه میخواهند!

ایده های ناپخته در برابر غول خود ساخته

اولین کاربران اینترنت و شاید جدی ترین مخاطبان آن در سرزمین ما دانشجویان بودند و البته هنوز هم هستند . کاربرانی که با اینترنت کارتی و سرعت که از k28 تجاوز نمیکرد در روزگار رونق چت و چتری ایران را به مهمترین کاربران یاهو مسنجر نرم افزار مشهور کمپانی یاهو بدل کرده بودند . آن روزها بچه حزب اللهی ها خیلی اینترنت را مهم و موجودی معارض و مزاحم تلقی نمیکردند ؛ مدیران وقت هم که اساسا اعتقادی به مبارزه با آن نداشتند و شاید از این مهمان تازه وارد چندان ناراضی هم نبودند. با بالغ شدن اینترنت و ارائه محصولات جذاب تر که برمبنای تعامل بین کاربر و سرور طرح ریزی شده بود فصل نت بازی در ایران وارد فضای تازه ای شد . وبلاگ بازی و وبلاگ نویسی کم کم به مهمترین بخش نت بازی دانشجو ها و در مرتبه بعدی دانش آموزان تبدیل شد. وبلاگ در واقع رسانه ای بود که تمام آروزهایی که محیط آکادمی و دانشگاه از قبیل طرح خود و بیان آزاد نظرات در دل دانشجویان می­پروراند را محقق میکرد . آمار گسترش و اقبال روز افزون به ثبت وبلاگ غیر قابل باور بود . فقط در یکی از سایت های ارایه دهنده خدمات وبلاگی روزانه بیش از 15000 وبلاگ به ثبت میرسید .

۱۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آذر ۹۱ ، ۲۰:۰۶
سید حسام الدین حسینی
پنجشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۱، ۱۲:۰۰ ب.ظ

زرافه

زرافه


هالیوود هر روز با دو غول انمیشن خود دیزنی و پیکسار دست به جادوگری میزند و سوژه های عجیب و غریبی که بسیاریشان ریشه در فرهنگ جادوگری یهود دارد را شسته رفته و بی نقص رو پرده سینما ها به نمایش در می آورد . و در این هیاهوی تولیدات بزرگ هالیوود انمیشنی که پایش بر روی زمین است و سعی در ساحره گی ندارد را واقعا باید غنمیت شمرد .

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ آذر ۹۱ ، ۱۲:۰۰
سید حسام الدین حسینی